مسیر – جهت نیروهای اورژانس مهران مدیری مراسم ختم

مسیر – جهت: نیروهای اورژانس مهران مدیری مراسم ختم خانواده بازیگران بازیگر خانواده اورژانس

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست‌جمهوری، مُهمل است/ ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است ، هاشمی‌طبا

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به تغییرات بازار ارز و رویکرد دولت در وقت بحران‌های اقتصادی گفت: ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است که دولت باید یک نظارت و سیستم حساب

    مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست‌جمهوری، مُهمل است/ ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است ، هاشمی‌طبا

    هاشمی طبا: مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست جمهوری، مُهمل است/ ام الفساد اقتصاد ما نقدینگی است

    عبارات مهم : بازار

    یک فعال سیاسی اصلاح طلب راجع به تغییرات بازار ارز و رویکرد دولت در وقت بحران های اقتصادی گفت: ام الفساد اقتصاد ما نقدینگی است که دولت باید یک نظارت و سیستم حساب شده است جهت کنترل آن داشته باشد.

    سید مصطفی هاشمی طبا در گفت و گو با ایلنا، راجع به اینکه هفته گذشته اتفاتی در کشور مانند اوج رفتن یک شبه قیمت ارز افتاد که معاون اول، سخنگوی قوه مجریه و مدیر جمهور از دست های پشت پرده صحبت می کنند، گفت: جدای گروه های فشار و نیروهای که ممکن است علیه آقای روحانی اقدام کنند طرح مسئله می کنم، طراحی پرسشها ارزی در کشور ما یک نوع تقلید از کشورهای پیشرفته با اقتصاد آزاد هست.

    وی خاطر نشان کرد: نقدینگی در کشور مانند سال های گذشته در حال زیاد کردن هست، بیشترین زیاد کردن در دولت آقای روحانی اتفاق افتاد، طبق آمار نقدینگی زیادی وجود دارد، خب این جهت چیست؟

    مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست‌جمهوری، مُهمل است/ ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است ، هاشمی‌طبا

    این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: این نقدینگی یعنی چه؟ پاسخ این است که پول بزرگی در دست آدم ها و یا گروهای مختلفی است و زمانی که قضیه بانکداری اسلامی شروع شد روز به روز هم بر آن افزوده شد از طرفی هم تبدیل دلارهای نفتی به ریال و ورود آن ها به بانک ها متاسفانه این زیاد کردن ادامه پیدا کرد.

    ام الفساد اقتصاد ما نقدینگی است

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به تغییرات بازار ارز و رویکرد دولت در وقت بحران‌های اقتصادی گفت: ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است که دولت باید یک نظارت و سیستم حساب

    وی افزود: ام الفساد اقتصاد ما نقدینگی است که همین طور در حال زیاد کردن هست، این نقدینگی از گذشته هم بوده که با اضافه شدن بهره بانکی و چاپ اسکناس ایجاد شده است است که جهت اقتصاد یک پاشنه آشیل محسوب می شود.

    هاشمی طبا با بیان اینکه افراد صاحب نقدینگی هر وقت که بخواهند بحران ایجاد می کنند، گفت: افرادی که نقدینگی را در اختیار دارند هر وقت که بخواهند به سمت هر چیزی هجوم می آورند و در آن بحران ایجاد می کنند که یکی از آن ها هم ارز هست.

    وی ادامه داد: آدم هایی هستند که ۱۰۰، ۲۰۰ و یا ۳۰۰ میلیارد تومان پول دارند و دائما هم این نقدینگی ارزش در حال زیاد کردن هست، این افراد به محض اینکه عدم اطمینانی در جامعه ببینند بلافاصله به سمت تبدیل ارز می روند که آن را خریداری کنند و به اصطلاح ذخیره ارزی داشته باشند.

    مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست‌جمهوری، مُهمل است/ ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است ، هاشمی‌طبا

    وی خاطر نشان کرد: بحران هایی که در بازار ارز مشاهده می کنیم ناشی از توانایی مالی افراد و گروه هایی است که نقدینگی در اختیار دارند و وارد بازار می شوند.

    با سیستم لیبرالی می خواهند کشور را اداره کنند

    یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب راجع به تغییرات بازار ارز و رویکرد دولت در وقت بحران‌های اقتصادی گفت: ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است که دولت باید یک نظارت و سیستم حساب

    این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت آقای روحانی و احمدی نژاد قصد داشتتند و دارند با یک سیستم لیبرالی مسئله را حل کنند، عنوان کرد: این گونه اداره کشور یعنی همین که مشاهده می کنید ارز تخصیص می دهند، در بازار می فروشند که قیمت آن هم اوج و پائین می رود.

    وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط موجود هیچ دولتی نمی تواند با سیاست های معمول با این آشفته بازار مقابله کند اعتقاد دارم باید سیاست های ارزی کنترل شده است اتخاد شود.

    مطرح کردن گزینه نظامی جهت ریاست‌جمهوری، مُهمل است/ ام‌الفساد اقتصاد ما نقدینگی است ، هاشمی‌طبا

    هاشمی طبا با بیان اینکه ارز جهت مایحتاج مردم باید قیمت ثابت داشته باشد، گفت: حال ممکن است یک ارزی بازار سیاه داشته باشد این امر نباید جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، ما ارز را با زحمت به دست می آوریم؛ نمونه اش همین کشتی سانچی؛ افرادی با خود یک بمب را در اقیانوس حمل می کردند که جهت کشور ارز بیاورند آن وقت این رز به این ارزشمندی را با عنوان اقتصاد آزاد هدر می دهیم.

    وی تاکید کرد: اقتصاد ما اقتصاد آزاد نیست و اگر این روش ادامه پیدا کند حال هر دولتی بر سر کار باشد با شکست رو به رو خواهد شد.

    امکان دارد اعتراضات دی ماه بازگردد

    این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که فشارهای اقتصادی هر لحظه بر دوش اقشار ضعیف جامعه بوده است نه صاحبان سرمایه و نقدینگی که شما اشاره کردید، آیا امکان دارد بحران های این چنینی باعث بازگشت اعتراضاتی که در دی ماه شاهد آن بودیم شود، بیان کرد: بله، امکان دارد. باید مراقب باشیم همه چیز به یکدیگر مرتبط هست.

    وی افزود: حرف من این است ارزی که ما با صادرات نفت و این همه به مشکل به دست می آوریم نباید به این آسانی از دست بدهیم. مجلس تصویب می کند که دولت جهت جبران کسری بودجه ارز بفروشد که دولت هم می فروشد زمانی که این اتفاق می افتد وارد کننده هر کالایی که بخواهد وارد می کند که این امر مغایر با بیانات رهبری است که گفته اند باید از صنایع داخلی حمایت کنیم.

    هاشمی طبا خاطرنشان کرد: ما باید یک نظارت و سیستم کنترل شده است داشته باشیم تا از این بحرانی که در آن هستیم آرام آرام خارج شویم.

    نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بعضی ها مطرح می کنند با توجه به شرایط کشور یک نظامی باید مدیر جمهور آینده کشور عزیزمان ایران باشد در صورتی که در گذشته بودند افرادی نظامی که در انتخابات شرکت کردند ولی از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفتند، نظر شما چیست، گفت: چنین حرفی مهمل هست، یک نظامی بیاید که چه شود؟ ممکن است یک فرد شخصی بیاید که روحیه ای محکم و بانظم داشته باشد؛ در حالی که ممکن است یک فرد نظامی بیاید که خوب عمل نکند.

    وی ادامه داد: همین موارد که در انتخابات گذشته شرکت کرده اند هنگامی که که سوابقشان را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم مشاهده می کنیم که چقدر بی حساب و کتاب اقدام کرده اند.

    هاشمی طبا خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد یک نظامی بیاید که غیرحساب شده است عمل کند و در برابر یک غیرنظامی با فکر و اندیشه بیاید کدام بهتر هستند؟ لباس که به افراد شخصیت نمی دهد بلکه این فکر و اندیشه است که آنان را متمایز می کند.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: نظامی انواع و اقسام دارد بعضی ها ممکن است نظامی باشند ولی لیبرال فکر کنند. بعضی ها هم مانند شهید رجایی غیرنظامی بودند ولی آن قدر با حساب و کتاب عمل می کردند که آدم می ماند؛ بعد این حرف ها درست نیست.

    واژه های کلیدی: بازار | اقتصاد | اقتصادی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار